Light Purple Pointer 1xff#ffffffxff2xff♥xff30xff25xff100xff3xff0xff50xff0

wtorek, 31 lipca 2012

LOL ;D

Siema ;-). Dziś razem z siostrą i dwoma koleżankami- Gosią i Dominiką oglądałyśmy film 'LOL'. Był świetny, naprawdę polecam :-)). A żeby notka nie była pusta, dam Wam kilka zdjęć z weheartit.com z tego filmu :-D. 


(Kliknij, aby powiększyć)
(Kliknij, aby powiększyć)

(Kliknij, aby powiększyć)

(Kliknij, aby powiększyć)

(Kliknij, aby powiększyć)

Film bardzo mi się podobał, więc jeśli macie ochotę to oglądajcie ;d.
W prawdzie gra w nim Miley Cyrus i za nią nie przepadam, w sensie nie przeszkadza mi ona, ale po prostu nie jestem jej wielką fanką, ale jest dobrą aktorką;).


                                                                                                                             

Mam jeszcze dosłownie 5 inspiracje z weheartit.com, bo nie bardzo chciało mi się szukać ;d.





Podobają się ;d.? 

No i na koniec, D.I.Y. oczywiście z weheartit.com :-).


Zachęcam również do zadawania mi pytań na odpowie.pl ;-) (KLIK!)



4 komentarze:

  1. Super te paznokcie. ♥ Choć mi ręce drżą i na pewno by mi nie wyszły.. eh..

    OdpowiedzUsuń
  2. Wstawiasz fajne D.I.Y. dodaje do obserwowanych i licze na rewanż ;)http://bombelkixd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne inspirację ; )
    + Zapraszam do mnie : D
    + Obserwuję i liczę na to samo : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądałam dzisiaj film i muszę powiedzieć ,że jest świetny ! :)

    OdpowiedzUsuń