Light Purple Pointer 1xff#ffffffxff2xff♥xff30xff25xff100xff3xff0xff50xff0

poniedziałek, 23 lipca 2012

Wypad na miasto :D

Hej :-). Już długo nie napisałam żadnej notki, ale po prostu całymi dniami siedziałam w domu przed komputerem, bo nudno i wgl nie było co robić. Dziś poszłam na miasto z siostrą o 11 i po 14 dołączyła do nas taka Natalia i porobiłam parę zdjęć ;). 
Kupiłam 4 lakiery i odżywkę na łamiące się paznokcie. Jakoś nie mogłam się zdecydować! Haha ;d.

Ten kolor na zdjęciu jest taki trochę bardziej różowy ;dd

Kolor w rl jest ciemniejszy, ale i tak mi się podoba♥

Ten jest taki trochę wodnisty, ale jak się z dwa razy lakier nałoży to jest good ;d.

ohohohoho♥ ten jest taki fajny oczoje*ny ;d <33

I odżywka na łamiące się paznokcie, jak się skończy to bd kwiatki! *u*

Kupiłam sobie jeszcze torebuuusiee ;D



Na zdjęciu nie wygląda tak ładnie jak w rl. 
I jest niby taka zwykła, ale jakoś mi się podoba ;d.

Sry, że takie zdjęcia, ale były robione przed chwilą, w słabym świetle. ;/

Byłyśmy jeszcze w 'CCC' i są tam takie fajne neonowe baletki *u*


W rl wyglądają ładniej i na nodze też. 

I tutaj te niebieskie pierwsze od lewej ;d;d.

Te zdjęcia też nie należą do najpiękniejszych, ale robiłam tak szybko, bo kasjerka się na mnie gapiła XD. 

Tutaj nasz piękny Jeziorak :D

lol XD moje grube ręce ;-(((((((((((((((((((((


                                                                                                                             

I na koniec obowiązkowo D.I.Y. z weheartit.com ;-D


Jenyyy, jakie świetne <33.

Idę już spać, jestem zmęczona po całym dniu ;D.


3 komentarze:

  1. Świetne te lakiery i torebka ;) Kokardkę kiedyś próbowałam zrobić podobnie, ale mi nie wyszła ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. OMG! Grube? Co ty zwidy masz??? I te twoje włossski! <3 Super lakiery śliczene i torebka fajna.
    P.S Wstążka...Hmmm źle skończyła się dla moich włosków. xD Nie no tylko strasznie bolało rozplątywanie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne rzeczy! *.*
    Te buty w "ccc" to ja przymierzałam różowe, ale wzięłam inne różowe ;D Też ładne.. Później na swojego bloga wkleje te zdjęcie butów ;)

    OdpowiedzUsuń