Light Purple Pointer 1xff#ffffffxff2xff♥xff30xff25xff100xff3xff0xff50xff0

sobota, 14 lipca 2012

Plaża *-*.

Hej :-). Dawno nie pisałam notki, bo nie mam o czym. Dzisiejsza notka pewnie nie będzie za ciekawa, ale chce żeby chociaż coś było :<. 
Wczoraj byłam z siostrą, kuzynem i dziadkiem na plaży :D. Było strasznie zimno :<. Ale i tak poszłam się kąpać XD. Od razu z biegu wskoczyłam do wody i mam nawet zdjęcie (siostra zrobiła). Zaraz Wam je pokaże tylko, że widać moją grubąąą dupeeeeee jakoś przekrzywioną na prawą strone XD :c. 


Zdjęcie mogłoby być takie ładne, gdybym to nie ja na nim była :-(.! 

                                                                                                                             

Zaraz idę grać w The Sims 2. Zepsułam wgl. dodatek 'Podróże', a akcesoria 'Kuchnia i łazienka wystrój wnętrz' nie chce mi się zainstalować. Masakra :-(. 

To by było chyba na tyle.

                                                                                                                             

No i na koniec obowiązkowo D.I.Y. z weheartit.com :-D


3 komentarze:

  1. No weź już nie przesadzaj z tą grubą dupą ! ; *
    Dodasz do obserwatorów? Ja juz dodałam :)
    ccrazycrazy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne włosy
    Obserwuję i liczę na rewanż:
    nigdy-sama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. hejo :) mogłabyś skontaktować się ze mną ? baardzooo proszę ^^ napisz na gg 18812194 :*

    OdpowiedzUsuń